Technisch support

Onze supportmedewerker die contact met u opneemt is in staat om vragen en problemen te onderzoeken, en in veel gevallen direct te verhelpen. 

Uit ervaring blijkt dat veel voorkomende problemen op afstand kunnen worden verholpen of dat er een situatie wordt gecreëerd waarmee we u veilig het weekeinde of de nacht door helpen.
Voor systemen die binnen de garantietermijn vallen en aan contractanten worden geen extra kosten berekend ingeval van technisch support, ongeacht de duur van het gesprek. Deze calls hebben voorrang bij het afhandelen. Niet-contractanten betalen voor “calls” die op volgorde van binnenkomst,  na de contractanten, worden afgehandeld.
 

Storingsopvolging

In sommige situaties kan het zijn dat u ter plaatse een specialist nodig heeft om uw systeem weer operationeel te krijgen. 
Afhankelijk van ruimte in onze planning maakt de helpdesk een afspraak naar alle redelijkheid.
Indien u een contract heeft of uw systeem onder garantie valt, krijgt u voorrang. 
Om de installatie zo snel mogelijk weer ter beschikking te stellen wordt door middel van vervanging, uitwisseling en/of reparatie, maar mogelijk ook eerst door een provisorische maatregel, de oorzaak weggenomen en het gebrek verholpen. Het verhelpen van storingen kan alleen tijdens kantoortijden. Iedere storingsopvolging wordt apart gefactureerd, uren en reiskosten op regiebasis.